Так, у мене справді немає Microsoft Word

В мене немає Microsoft Word

Любий читачу, цей факт не повинен вас дивувати. Я не користуюся програмним забезпеченням Microsoft Office з кількох причин.

  • Я не маю (зайвих) коштів на покупку відповідних ліцензій на використання Microsoft Office. Обманювати нікого не хочу.
  • Існує дуже багато моментів в самому програмному комплексі Microsoft Office які мені дуже не подобаються.
  • Існує велика кількість аналогічних до Microsoft Office офісних пакетів, що є Вільними/Відкритим програмним забезпеченням і відповідно розповсюджуються асболютно безкоштовно (ніяких серійних номерів, СМС, чи ін. — просто скачав з офіційного сайту і використовуй). Список аналогів — внизу сторінки.
  • У Microsoft Office навіть між різними версіями власного продукту немає повної сумісності.

 

Як тепер бути

  • *.doc, *.docx файли я спокійно можу відкрити своїм LibreOffice Writer. Не завжди цей документ на 100% відповідає оригіналу, проте, основну інформацію я можу отримати.
  • Якщо я повинен лише побачити вордівський файл (в режимі тільки чатиння), то запевняю вас, друже, звичайного pdf-файлу достатньо. (Варто зазначити, що функція експорту в pdf в Microsoft Office з’явилася лише з Microsoft Office 2007, в той час як подібний функціонал був в LibreOffice та його попереднику OpenOffice скільки я себе знаю).
  • Якщо я повинен редагувати вордівський файл, це може створити певні труднощі, адже як зазначалося вище, Microsoft Office і так має достатньо власних проблем зі своїм форматом, а тут я його відкрию в LibreOffice. Якщо файл з яким я повинен працювати — просто форматований текст, без автофігур, тіней чи інших заморочок, то імовірно, що ви навіть не помітите того факту, що я редугував файл не в Microsoft Office. Інакше, просто пораджу — не використовуйте наявні в Microsoft Office засоби до малювання. Схеми, графіки та інше — вставляйте як картинки. В крайньому ж разі, ми можемо зійтися на використанні, наприклад, LibreOffice з файлами формату ODT. (Варто зауважити, цей стандарт розроблений індустріальною спільнотою OASIS, що займається розробкою і просуванням відкритих стандартів, і базується на XML-форматі, первісно створеному для OpenOffice.org. 3 травня 2006 року прийнятий як міжнародний стандарт ISO/IEC 26300)

 

Список Вільних/Відкритих програмних засобів

 

P.S.

Якщо ви зіткнулися з подібною проблемою — можете вільно використовувати посилання на цю статтю, для поширення інформації та уникнути повторного пояснення одних і тих же фактів різним людям.

4 thoughts on “Так, у мене справді немає Microsoft Word

  1. круто ) а чому все ж таки ось уже скільки років LibreOffice не може зайняти нішу корпоративного софта? Що пропонує той же LibreOffice для інтеграції з бізнес-системами?

    Відповідь
    • Ця стаття — не пальці гнути, а просто коротке інтро на тему в заголовку.

      А який функціонал мається на увазі — про інтеграцію?

      Відповідь

Send feedback

